×

Witaj w  Strefie Produktywności!

– podcaście dla osób, które chcą działać skuteczniej i nauczyć się jak zarządzać samym sobą, aby mieć czas na to, co ważne.

Witaj w Strefie Produktywności!

– podcaście dla osób, które chcą działać skuteczniej i nauczyć się jak zarządzać samym sobą, aby mieć czas na to, co ważne.

K

Dla zabieganych, zapracowanych

i tych którzy nie mają czasu, ale… mają potrzebę rozwoju i otwartość na zmiany!

K

Do słuchania w autobusie, na spacerze z psem

 i podczas prasowania ;)

K

Uczy, inspiruje i pozwala wykorzystać podwójnie czas, który...

już masz!

POSŁUCHAJ NAJNOWSZEGO ODCINKA

Praca głęboka, czyli jak w pełni skoncentrować się na zadaniu?

przez Anita Kowalska | STREFA PRODUKTYWNOŚCI

AUTOR

Anita Kowalska
Trener Efektywności Osobistej

Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Gdańskim oraz Zarządzania ze specjalizacją Zarządzanie Strategiczne w Szkole Głównej Handlowej
w Warszawie.

Kompetencje menedżerskie zdobywała w firmach zarówno o zasięgu krajowym jak i globalnym, zarządzając i koordynując pracę zespołów handlowych.

Dziś prowadzi własną firmę szkoleniową. 

Wspiera ludzi i zespoły w zwiększaniu ich efektywności osobistej oraz biznesowej. 

Jej zainteresowania zawodowe skupiają się wokół skutecznego wyznaczania 
i realizowania celów spójnych z wartościami, talentami i misją konkretnej osoby lub firmy.

Lubisz słuchać w ruchu?
Pobierz aplikację i…

... chodźmy na spacer! -)

Jeśli korzystasz z systemu Android to znajdziesz mnie na Google Podcast

Kliknij w link poniżej, aby pobrać aplikację

Jeśli masz iPhone'a to aplikację Apple Podcast masz już w swoim telefonie

Sprawdź klikając w link poniżej

.

Spis odcinków

SP011: Kim jest mentor i dlaczego warto go mieć?

W odcinku usłyszysz: - Co to jest mentoring? - Czym mentoring różni się od coachingu? - Co daje praca z mentorem? - Bez czego mentoring nie jest możliwy? - Dlaczego warto mieć mentora? - Kiedy warto mieć mentora? Linki: Maciej Stępa https://www.facebook.com/SprzedajFirme Planer Tygodniowy...

SP010: Czego o produktywności możesz nauczyć się od mężczyzn?

W odcinku usłyszysz: Czym różni się sposób pracy kobiet i mężczyzn? Jakich kompetencji możemy nauczyć się od mężczyzn? Na czym polega przewaga zespołów mieszanych? Co to jest paraliż analityczny i co zrobić, by sobie z nim poradzić?   Linki: Paweł Korycki - https://sprzedajfirme.com Podcast...

SP009: Jak zachować równowagę, gdy pracujesz zdalnie?

W dzisiejszym odcinku usłyszysz o szansach i zagrożeniach jakie niesie ze sobą praca zdalna, a przede wszystkim o tym, jak zachować równowagę, gdy granica między pracą, a życiem prywatnym jest bardzo, bardzo płynna. Zapraszam!

SP008: Praca głęboka, czyli jak w pełni skoncentrować się na zadaniu?

W odcinku usłyszysz: Jak zbudować stan pełnej koncentracji? Jak oczyścić umysł i poradzić sobie z gonitwą myśli? Jak skupić się na zadaniach pracując na open space? Jak myśleć o tym, co robisz, a nie o tym, co masz jeszcze do zrobienia? Z jakiej aplikacji warto skorzystać, aby wytrwać w stanie...

SP007: Jak radzić sobie z wrzutkami w pracy?

W odcinku usłyszysz: - Jak ograniczyć "wrzutki", które dezorganizują twoją codzienną pracę? - Co wspólnego ma realizowanie zadań i celów z meczem rugby? - Jak zarządzić oczekiwaniami szefa względem ciebie i twojej pracy? - Czy można być jednocześnie lubianym i skutecznym w pracy? - Jak nauczyć...

SP006: Jak wytrwać w realizacji celów?

W odcinku usłyszysz: Jak wytrwać w realizowaniu swoich celów? W jaki sposób wybrać cel, aby napędzał nas do działania? O ważnym znaczeniu pytania: Dlaczego? Czy realizowany w danym momencie cel jest na pewno moim celem? Dlaczego rezygnujemy z naszych celów? O pięciu żelaznych zasadach wytrwania w...

SP005: Jak opanować chaos w zadaniach? Czyli potęga “krótkiej listy”.

W odcinku usłyszysz: Jak opanować chaos w zadaniach? W jaki sposób zebrać zadania w jedną całość, w jednym miejscu i efektywnie nimi zarządzać? O tym, że należy się „odgruzować”! Czy należy rozdzielić sferę zawodową od prywatnej, żeby precyzyjniej skupić się na wyznaczonym zadaniu? O 3 krokach,...

SP004: Jak i dlaczego warto planować tydzień?

W odcinku usłyszysz: Dlaczego warto planować w skali tygodniowej? O roli perspektywy w planowaniu. O Macierzy Eisenhowera. Dlaczego lubię metodą planowania w skali tygodniowej? O roli zatrzymywania się podczas planowania? Gdzie należy mieć swoje cele? O ustalaniu priorytetów na dany tydzień. Czy...

SP003: Jak zorganizować pracę przed urlopem?

W odcinku usłyszysz: Od czego zaczynamy przygotowanie do urlopu? Jak przygotować osobę, która będzie nas zastępować podczas naszej nieobecności w firmie? Co możesz przewidzieć przed urlopem? Dlaczego należy poinformować swoich współpracowników o urlopie? Jak zarządzać mailami do wiadomości?  Jak...

SP001: Bycie zajętym, to nie to samo, co bycie efektywnym

W tym odcinku usłyszysz: Jak przestać być zajętym a zacząć być efektywnym? Kim jestem? Jak wyglądała moja edukacja? Kiedy zaczęłam być “produktywna”? Czy mniej znaczy więcej? Czym zajmuje się w pracy zawodowej? O czym będzie ten podcast? Czy w dużych firmach można nauczyć się produktywności? Czy...

All rights reserved @Anita Kowalska 2020 | Polityka prywatności i plików cookies