×
SP005: Jak opanować chaos w zadaniach?

SP005: Jak opanować chaos w zadaniach?

W odcinku usłyszysz: Jak opanować chaos w zadaniach?W jaki sposób zebrać zadania w jedną całość, w jednym miejscu i efektywnie nimi zarządzać?O tym, że należy się „odgruzować”!Czy należy rozdzielić sferę zawodową od prywatnej, żeby precyzyjniej skupić się na...

SP004: Jak i dlaczego warto planować tydzień?

SP004: Jak i dlaczego warto planować tydzień?

W odcinku usłyszysz: Dlaczego warto planować w skali tygodniowej? O roli perspektywy w planowaniu. O Macierzy Eisenhowera. Dlaczego lubię metodą planowania w skali tygodniowej? O roli zatrzymywania się podczas planowania? Gdzie należy mieć swoje cele? O ustalaniu...

SP003: Jak zorganizować pracę przed urlopem?

SP003: Jak zorganizować pracę przed urlopem?

W odcinku usłyszysz: Od czego zaczynamy przygotowanie do urlopu?Jak przygotować osobę, która będzie nas zastępować podczas naszej nieobecności w firmie?Co możesz przewidzieć przed urlopem?Dlaczego należy poinformować swoich współpracowników o urlopie?Jak zarządzać...