OFERTA SZKOLEŃ
Poznaj moje dwa flagowe szkolenia WORKFLOW PRO™ oraz PROACTIVE TEAM™. Każde szkolenie poprzedza badanie potrzeb w formie ankiety dla uczestników oraz rozmowa z kadrą zarządzającą. Po szkoleniu klient zawsze otrzymuje rekomendację odnośnie dalszych działań i narzędzi, które warto wdrożyć w zespole.
WORKFLOW PRO™
To praktyczny warsztat dla pracowników i kadry zarządzającej, który pokazuje jak dokładnie zreorganizować sposób pracy własnej i całego zespołu, aby skuteczniej realizować cele firmy.
Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?
Podniesiecie kluczową kompetencję każdego zespołu.
Samoorganizcja czasu i pracy to kluczowa kompetencja każdego pracownika, niezależnie od miejsca, które zajmuje w organizacji. W każdym zawodzie sposób w jaki wykorzystujemy swój czas pracy bezpośrednio przekłada się na wyniki jakie osiągamy. Jednak w pracy handlowca przełożenie to można wręcz policzyć. Dobrze zorganizowany i świadomy swoich priorytetów zespół handlowy pracuje skuteczniej, osiąga lepsze wyniki i optymalnie wykorzystuje swoje zasoby w postaci czasu i energii.
Wdrożycie spójny system zarządzania przepływem zadań w całym zespole.
Nic tak nie podnosi produktywności jak kierowanie się tymi samymi założeniami i zasadami przy ustalaniu priorytetów, zarządzaniu zadaniami i dawaniu informacji zwrotnej w całym zespole. Pozwala to sprawnie realizować zadania
i pozostać skupionym na realizowaniu celów firmy w duchu współpracy zespołowej.
Przeorganizujecie dotychczasowy model pracy i otrzymacie narzędzia, dzięki którym samodzielnie będziecie potrafili wybierać kluczowe projekty i zadania.
Łatwo jest być zajętym, trudniej być efektywnym. Na szkoleniu poznacie narzędzia i zasady, którymi należy się kierować przy wyborze kluczowych projektów i zadań, zarówno jako zespół, jak i indywidualny pracownik. Przećwiczymy to już na warsztacie.
PROACTIVE TEAM™
To warsztat dla pracowników i kadry zarządzającej, który pomoże Wam wzmocnić postawę proaktywną oraz usprawni współpracę zespołową.
Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?
PROAKTYWNOŚĆ. Wzmocnicie postawę proaktywną u swoich pracowników.
Wielu pracowników nie zdaje sobie sprawy, że ich działanie cechuje reaktywność. Takie osoby odpowiedzialnością za swoje trudności i niepowodzenia najczęśniej obwiniają innych. Nie wychodzą samodzielnie z inicjatywą. Wszędzie widzą ograniczenia. Tymczasem każdy człowiek ma
w sobie pierwiastek proaktywności. Wydobycie go i rozwinięcie wymaga czasu i pracy własnej, ale niezbędne jest mocne zainicjowanie tego procesu. Na szkoleniu pracownicy dowiedzą się, czym jest postawa proaktywna i reaktywna, jak te schematy postępowania zidentyfikować u siebie i co najważniejsze jak zacząć zmieniać swoją postawę.
KOMUNIKACJA. Nauczycie się lepiej ze sobą komunikować.
Zwykle komunikujemy się ze sobą tak, jak potrafimy – nie zawsze efektywnie. Nie uczymy się w szkole, czym różni się komunikat uległy od asertywnego, a asertywny od agresywnego. Nie zdajemy też sobie sprawy, że ludzie mają różne style komunikacji i nie wiemy, jaki jest nasz. Dlatego na szkoleniu, każdy uczestnik pozna swój styl komunikacyjny. Będzie w stanie rozróżnić styl komunikacyjny innej osoby oraz znaleźć do niej „klucz”, aby móc jeszcze lepiej współpracować. Pozna też wzór na komunikat asertywny, aby efektywnie komunikować się z innymi członkami zespołu.
WSPÓŁPRACA. Stworzycie Kodeks Honorowy, dzięki któremu nie tylko poprawicie efektywność pracy zespołu, ale i atmosferę, która w nim panuje.
Kodeks Honorowy to potężne narzędzie, które w oparciu o wspólne dla całego zespołu wartości i oczekiwania wszystkich stron pozwala zacząć od nowa i jeszcze raz ułożyć zasady współpracy w zespole. Działa on jednak tylko w jednym przypadku – gdy to pracownicy sami go stworzą. Moją rolą jest moderacja pracy grupy, aby wszystkie kluczowe elementy kodeksu znalazły się w nim na koniec warsztatu.

ANITA KOWALSKA
Dyplomowany coach, mentor, trener efektywności, akredytowany konsultant Insights Discovery®
Absolwentka studiów Coachingu i Mentoringu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie we współpracy z Laboratorium Psychoedukacji – Instytutem Treningu i Psychoterapii.
Ukończyła Prawo na Uniwersytecie Gdańskim oraz Zarządzanie ze specjalizacją Zarządzanie Strategiczne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania Sprzedażą w SGH.
Kompetencje menedżerskie zdobywała w firmach zarówno o zasięgu krajowym jak i globalnym, zarządzając i koordynując pracę zespołów handlowych.
Od 2017 roku prowadzi własną firmę szkoleniową.
Wspiera ludzi i zespoły w zwiększaniu ich efektywności osobistej oraz biznesowej. Jej zainteresowania zawodowe skupiają się wokół zwiększania skuteczności zespołów poprzez naukę indywidualnych stylów działania i tworzenie skutecznych strategii komunikacyjnych w zespole.
UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE OFERTOWE
Sprawdź dostępne terminy i umów się na spotkanie online Zoom.

OPINIE
Przeczytaj, co o współpracy ze mną sądzą moi klienci korporacyjni i indywidualni oraz co-trenerzy.
WYŚLIJ ZAPYTANIE OFERTOWE
Chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniach, sprawdzić możliwości dostosowania programu do indywidualnych potrzeb Twojego zespołu?
Napisz do nas, aby otrzymać ofertę.