×

Postanowiłam pomagać innym w pracy nad efektywnością osobistą, ponieważ doskonale wiem jak wiele się traci brnąc przez życie bez planu i celu. Sama byłam kiedyś wybitnie niezorganizowana. Aż nagle stało się coś, co kompletnie odmieniło mój los! Wtedy właśnie postanowiłam założyć bloga.

Ciekawa historia. Jednak nie moja.

Odkąd tylko pamiętam znakomicie organizowałam sobie czas. Jako dziecko robiłam tyle rzeczy, że swoimi aktywnościami mogłabym obdzielić pół klasy. Na studiach z powodzeniem łączyłam dwa fakultety z prowadzeniem własnej firmy, zajmującej się katalogową sprzedażą biżuterii. Na ostatnim roku prawa, mając zaledwie 25 lat, zostałam najmłodszym Managerem Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów w jednym z Towarzystw Ubezpieczeniowych. Miałam przy tym zawsze bardzo bliskie relacje z rodziną i przyjaciółmi, a brak czasu, nigdy nie był wymówką, aby nie zrobić czegoś dla innych. Często słyszałam, od znajomych pytanie „Jak Ty to robisz??”, jednak nigdy nie sądziłam, że jest to jakaś szczególna umiejętność.

Aż któregoś dnia zdałam sobie sprawę, że to, co dla mnie jest łatwe i oczywiste, dla innych stanowi prawdziwe wyzwanie. Dostrzegałam, jak niewielkie zmiany mogą podnieść jakość życia, zmniejszyć stres i uświadomić, co jest naprawdę ważne, zanim to stracimy. Szczególnie pamiętam młodego mężczyznę, który pozwolił, aby praca zabierała mu codziennie kilka godzin, które miały należeć do jego dzieci. Wystarczyło, aby przypomniał sobie swoje najważniejsze wartości oraz wprowadził kilka rad pozwalających bardziej efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na pracę, aby odzyskać równowagę i zwiększyć życiową satysfakcję. Wtedy po raz pierwszy doświadczyłam, jak wspaniałe uczucia wywołuje obserwowanie człowieka, który zmienia swoje priorytety, relacje, nawyki, a przede wszystkim siebie. Postanowiłam wtedy, że uczynię wszystko, aby pomóc każdemu, kto tylko tego zapragnie.

Tym sposobem dotarłam do Ciebie.

Cieszę się, że tu trafiłeś. Jestem tu po to, abyś miał czas na wszystko, co ważne.